
תקציר מנהלים
WED-AD יועצי חתונה – הינה חברת שירות מלא המספקת שירותי ייעוץ מלאים לחתונות, איגודים קדושים וימי נישואין. היועצים שלנו הם אנשי מקצוע מנוסים ומסורים עם ניסיון רב שנים בתכנון אירועים. WED-AD הוא ייחודי בכך שאנו מעניקים ללקוחותינו את תשומת ליבנו הבלתי מחולקת. אנו מקשיבים לצרכים שלהם ועובדים איתם כדי ליצור את אירוע חלומותיהם. משאלות הלקוחות שלנו הופכות לפקודות שלנו. אז בין אם הלקוח שלנו רוצה חתונה מערבית, טרופית, לאס וגאס או מסורתית יותר, אנחנו יכולים לעזור. השירותים שלנו כוללים חתונות, ירח דבש, קבלות פנים, התייעצויות יום נישואין, תכנון תקציב, תשובות לשאלות כללי נימוס, כמו גם הפניות בשירות מלא לפרחי פרחים, מעצבי שיער, בדרנים, מוזיקאים וכו '.
שליחות
WED-AD יועצי חתונה הינה חברת שירות מלא המספקת שירותי ייעוץ מלאים לחתונות, איגודים קדושים וימי נישואין. היועצים שלנו הם אנשי מקצוע מנוסים ומסורים עם ניסיון רב שנים בתכנון אירועים. WED-AD הוא ייחודי בכך שאנו מעניקים ללקוחותינו את תשומת ליבנו הבלתי מחולקת. אנו מקשיבים לצרכים שלהם ועובדים איתם כדי ליצור את אירוע חלומותיהם. משאלות הלקוחות שלנו הופכות לפקודות שלנו. אז בין אם הלקוח שלנו רוצה מסיבת חתונה מערבית, טרופית, לאס וגאס או מסיבת חתונה או מסיבת יום נישואין יותר, אנחנו יכולים לעזור. השירותים שלנו כוללים חתונות, ירח דבש, קבלות פנים, התייעצויות יום נישואין, תכנון תקציב, תשובות לשאלות כללי נימוס, כמו גם הפניות בשירות מלא לפרחי פרחים, מעצבי שיער, בדרנים, מוזיקאים וכו '.
מטרות
בין אם זו החתונה הראשונה של הלקוח שלנו, חידוש נדרים שלהם או יום השנה שלהם, אנו רוצים שכל פרט באירוע שלהם יהיה חוויה מהנה ובלתי נשכחת. לכן אנו מציעים שלל חבילות ושירותים המותאמים במיוחד לצרכים של כל זוג. אנו בטוחים כי מיזם עסקי זה יצליח ואנו מעריכים כי הרווח הנקי שלנו יגדל במתינות בשנה השנייה.
מפתחות להצלחה
המפתחות להצלחה שלנו כחלק מהתוכנית עסקית הם כדלקמן:
- שירות לצרכי הלקוחות שלנו במהירות וביעילות.
- שמרו על יחסי עבודה מצוינים עם ספקים כמו פרחים, מכוני שיער וחנויות כלות.
- שמרו על תדמית מקצועית בכל עת.
סיכום החברה
WED-AD יועצי חתונות הינה חברת סטארט-אפ המספקת שירותי חתונה, איחוד קודש ויועצי יום נישואין לכלות, חתנים ובני משפחה אחרים. אנו קבוצת ייעוץ כלות בשירות מלא ומטרתנו להחזיר את ה"כיף "לתכנון חתונה, איחוד קודש או מסיבת יום נישואין. אנשים רבים מדי נלחצים ומתוסכלים יתר על המידה בעת תכנון האירועים הנפלאים הללו. אנו יועצים מנוסים ומקצועיים ונשתמש במומחיותנו בכדי לסייע ביצירת אירועים בלתי נשכחים וללא מתח עבור לקוחותינו. בכך יכולים לקוחותינו לשבת וליהנות מהאירוע שלהם. התוצאה? אנו יוצרים אירועים המתאימים לסגנון הייחודי של בני הזוג – ביטוי אמיתי ליחסים שלהם ולאינדיבידואליות כזוג.
שירותים
אנו קבוצת יועצים לחתונה בשירות מלא ומספקים את השירותים הבאים: ייעוץ כללי נימוס, תזמון אירועים, הזמנות ומוצרים מוזלים, אישור ספק, השתתפות בחזרות, פיקוח על הגדרת טקס וקבלת פנים ותכנון תקציב.
סיכום ניתוח שוק
כמעט 35 מיליארד דולר מוציאים מדי שנה לחתונות וקבלות פנים. לכן, יועצי חתונה מקצועיים הם מצרך ולא פורענות. WED-AD יועצי חתונה הם יועצי חתונה בשירות מלא המציעים מגוון שירותים ללקוחותינו. אנו מתגאים בכך שאנחנו מקצועיים ואדיבים בכל עת ויש לנו חבילות שמתאימות לצרכים של כולם.
כאמור, נישואין הם ענף של מיליארד דולר, ולכן כמעט כל מי שאנחנו פוגשים הוא לקוח פוטנציאלי. עם זאת, אנו מפרסמים בעיקר לכלות, חתנים ובני משפחה.
פילוח שוק
אף על פי שהפלאש וההתרגשות של חתונות ממשמשות ובאות יכולות להיות משכרות, זה גם יכול להיות מוחץ. לכן, אנו משווקים בעיקר את שירותינו לאנשים הזקוקים להם ביותר – כלות וחתנים. בשנת 1997 התקיימו בארצות הברית 2.4 מיליון נישואים. WED-AD יועצי חתונה מתכננים להפעיל את עסקיהם, מעל ל -1,500 נישואין נרשמים מדי שנה, מה שיוצר פוטנציאל שוק משמעותי לתחום זה.
פלח לקוחות אחר מיוצג על ידי בני המשפחה הרבים והאורחים שמשתתפים בחתונות, ימי נישואין ואירועים דומים. קטע זה דורש שירותי הכנת אירועים כמו רעיונות למתנות, טיפים לגינונים וכו '.
מלבד סידורי החתונה, שלדעת יועצי החתונה של WED-AD הם משימות הלקוחות העיקריות שלהם, אירועים אחרים שהחברה תספק שירותים הכוללים ריטריטים עסקיים, הדרכת נימוסים וכו'.

אסטרטגיית פלח שוק היעד
WED-AD יועצי חתונות יציעו את שירותיה בעיקר לכלות ולחתנים, כמו גם לבני המשפחה. החברה תציב עצמה כספקית מנוסה של שירותי תכנון חתונות. בניגוד לרוב מתחרותיה, WED-AD תציע מגוון שירותים מלא ובכך תספק את הנוחות של קניות חד-פעמיות עבור לקוחותיה. זה יקטין משמעותית את זמן הלקוחות ואת המאמצים לקראת אירוע כה חשוב כמו חתונה. יתר על כן, על ידי שימוש במגעים רבים עם ספקים שהקימו בעלי החברות ובחסכון בקנה מידה, WED-AD יועצי חתונה יוכלו להעביר ללקוחותיה חסכון משמעותי בעלויות.
צרכי שוק
צרכי השוק עבור שירותי תכנון חתונות מעוצבים מאוד על ידי רצון הלקוחות לערוך טקס חתונה מתוכנן ומבוצע בצורה מושלמת. למרות ששני פלחי הלקוחות הגדולים, הכלות והחתנים ובני המשפחה, מתכננים ומתקצבים את טקס החתונה עד שנה ומעלה מראש, הם לעיתים קרובות מבינים שהם לא יכולים לעשות את כל ההכנות הדרושות בעצמם באופן משתלם. מושפעים מאוד מהערכים החברתיים שנקבעו, לקוחות כאלה פונים לייעוץ מקצועי בכדי להבטיח שכל ההיבטים החשובים של טקס החתונה יעמדו או יעלו על הציפיות הנתפסות.
ניתוח עסקי שירות
שוק שירותי החתונה מקוטע כאשר הרוב המכריע של בעלי התפקידים מציעים קו שירותים מוגבל בלבד. ישנם מגוון פרחים, מעצבי שיער וקייטרינג לבחירה. עם זאת, כמעט ואין חברות שיספקו את מלוא השירותים הקשורים לתכנון וביצוע החתונה.
דפוסי תחרות וקנייה
ניתוח תחרותי שנערך על ידי בעלי החברות הראה כי ישנן 20 חברות המציעות כיום סוג של שירותי תכנון חתונות באזור יוג'ין. עם זאת, רוב המתחרים המכהנים מציעים רק שורה מוגבלת של שירותים כמו קייטרינג, סידורי פרחים או מתנות. למעשה, מבין 25 המתחרים הללו רק שלושה הציעו מגוון שירותים השווים למה ש- WED-AD יועצי חתונה מתכוונים להציע ללקוחותיה.
מחקרי השוק הראו גם כי הלקוחות צופים ששירותי הייעוץ השלם לחתונה יהיו יקרים והם מתקצבים בהתאם. למעשה, מחירים נמוכים יותר קשורים לרוב לאיכות שירות ירודה. על ידי צבירת מגוון שלם של שירותי חתונה תחת קורת גג אחת, WED-AD יועצי לחתונה יציעו ללקוחותיה את הקלות בהפסקת קניות.
סיכום אסטרטגיה ויישום
האסטרטגיה שלנו פשוטה: בכוונתנו לספק ללקוחותינו מגוון רחב של שירותים המותאמים אישית לצרכיהם האישיים. לכן, בין אם הם דורשים חבילה שלמה, או פשוט ייעוץ לגבי שירות מסוים, אנחנו יכולים לעזור.
יתרון תחרותי
על ידי צבירת מגוון שלם של שירותי חתונה תחת קורת גג אחת, WED-AD יועצי חתונה יציעו ללקוחותיה את הקלות בהפסקת קניות. החברה תמנף את מומחיות בעליה בתכנון אירועים מסוג זה כדי למצב עצמה באופן תחרותי כספקית מובילה של שירותי חתונה. לשני הבעלים יש כישורי תקשורת חזקים מאוד שיעזרו לפתח את ה"באז "על האיכות הגבוהה של השירותים שמציעים WED-AD יועצי חתונה.
אסטרטגיית מכירות
אסטרטגיית המכירות של החברה תתבסס על המרכיבים הבאים:
- פרסום בדפי זהב – מודעות בגודל שני אינץ 'על שלושה אינץ' המתארות את השירותים יוצבו בדפי זהב המקומיים.
- הצבת פרסומות בעיתונות המקומית, כולל משמר הרשומות, יוג'ין וויקלי, אורגון דיילי אמרלד.
- פיתוח קשרי שותפים עם נותני שירותים אחרים (פרחים, מעצבי שיער, קייטרינג) שיקבלו אחוז מכירות ללקוחות המופנים.
- הפניות מפה לאוזן – יצירת הפניות מכירות בקהילה המקומית באמצעות הפניות של לקוחות.