פורטל המסיבות והאירועים WOW גאה להציג בפניכם פרוייקט בארה"ב להקמת מתחם בילויים ומועדוני לילה מפוארים. איך הכל התחיל? כיצד גייסו משקיעים ועוד.
בתוכנית עסקית שלפניכם תוכלו להבין את האופרציה המטורפת מאוחורי קומלקס מועדוני הלילה הבא של ארה"ב!
תקציר מנהלים
מתחם הבידור FUN & SUN יהיה אחד ממתקני הבילוי הגדולים בעולם חיי הלילה, הממוקם באזור Gotham / Metropolis. הבעלים, מר קלאב, פתח והפעיל 12 מועדוני לילה, בתי קזינו ואתרי נופש שונים בגות'אם. הוא ישתמש בניסיונו כדי להשיק את מקום המסיבה הכל-אחד הבא. ל- FUN & SUN יהיו 400,000 מטרים רבועים לבדר אנשים בצורה ייחודית על ידי מתן 10 נושאים ייחודיים של חדרי מועדוני לילה, עם יכולת להתמודד עם 10,000 עד 17,000 אנשים בכל לילה נתון. המטרה היא לספק חווית חיי לילה ייחודית לכל המבוגרים בגילאי 21-40 המתגוררים באזור גות'אם / מטרופולין. במתקן יהיו 4 מסעדות עם נושאים שונים, 10 חדרי מועדון לילה, 10 משרדים אישיים, חדרי הדרכה וכנסים, 2 חדרי VIP ומתחם מרכזי ספורט גדול לאירוח כל מיני אנשים מעסקים ומכללות סמוכים באזור זה.

מתקן הבידור יכלול בריכת חוף ייחודית עם הרים ומפלים לקיום מסיבות קיץ. אתר הנופש יספק מתקן חניה ל -50,000 איש, כולל 4 רפידות נחיתה למסוק כדי להתאים למטיילים בכירים עסקיים. מתקן הבידור הייחודי הזה ממוקם קרוב ל -150 אוניברסיטאות ומכללות שהופכות אותו לאטרקטיבי יותר עבור שוק הסטודנטים.
אתר הבידור FUN & SUN יערוך קונצרטים חיים, ובחדרי המועדונים השונים תיערכו אירועים כמו המסיבה הכי פרועה של דרום אמריקה, רחבות הריקודים הגדולים בעולם, ברי מים, ברים בג'קוזי, ברים חמצן, נושא בידור בניו אורלינס, בידור מוסיקלי של שנות ה -60 וה -70, חדרים עם נושאים גלקסיים, מרכז ריקודים כפריים, רחבות ריקוד היפ הופ ורוק, נושאים בברודווי וכו '. מרכז הספורט כולל 100 מסופי טלוויזיה המציגים אירועי ספורט עולמיים שונים ויכללו מעל 200 מכונות משחק.
המטרה היא לספק אתר בילוי ייחודי לחיי לילה שלא דומה לשום דבר שקיים בשום מקום בארה"ב. עם הנושאים והמתקנים הייחודיים שלו, אתר הבידור FUN & SUN יוכל למשוך ולשרת 8 מיליון אנשים באזור גות'אם / מטרופולין הגדול יותר.
כדי לממן את הקמת המתקן ולתמוך ברזרבות המזומנים שלו במהלך השנה הראשונה, אנו מחפשים מימון הון של 7.96 מיליון דולר. בנוסף למניות המניות בחברה, המשקיעים יקבלו דיבידנדים עד פי שלוש מההשקעה הראשונית שלהם החל מהשנה השלישית. תוכנית עסקית זו של אתר נופש בידור פותחה כדי להקל על הפעלת מיזם זה, לחפש השקעות ולסייע לצוות ההנהלה בניהול החברה. ניתן למצוא את פרטי הצעת ההשקעה בנושאים הכספיים.
מטרות
הנהלת BigBank Corp זיהתה צורך באתר נופש ייחודי של חיי לילה באזור גות'אם / מטרופולין בגות'האם. עם קרבתו למאות מכללות, אתר הנופש ייצר הכנסות טובות באמצעות בידור. מטרת פרויקט FUN & SUN היא ליצור אתר בילוי אולטימטיבי במועדוני לילה עם נושאים לאומיים רב יחד עם מתקני ספורט ואוכל כדי ליצור בילוי לילי ייחודי במיוחד עבור סטודנטים ומנהלי עסקים בגות'אם.
- להפוך למוביל בתחום חיי הלילה. צרו מתקן מיוחד במינו עם 10 נושאים שונים, קונצרטים חיים, ברים רב-ידיתיים, חדרי נושא לאומיים שונים, רחבות ריקודים ענקיות, חדרי בילוי יוקרתיים ב- VIP וכו '
- להשתמש בהזדמנות מיקום מצוינת שבה אין מתחרים בהתקנה כה גדולה
- לשמור על שליטה הדוקה בעלויות, בתפעול ובתזרים המזומנים באמצעות ניהול חרוץ
- לספק חווית לקוח ייחודית וליצור לקוחות מרוצים
משימה
אתר הבידור FUN & SUN מספק חוויה מרתקת וייחודית ללא תחרות לבידור חיי לילה. אנו מספקים בידור באיכות הגבוהה ביותר במגוון רחב של חדרי מועדוני לילה מבוססי נושאים. לספק מתקן לאירועי מסיבות וריקודים פרועים ביותר. מספקים מתקני אוכל איכותיים ומגוונים לאנשים. לספק שירות לקוחות באיכות הגבוהה ביותר באמצעות צוות מיומן ביותר. המטרה שלנו היא להיות צעד קדימה לפני התחרות. אנו רוצים שהלקוחות שלנו יהנו יותר בשעות הפנאי שלהם. ספקו מתקני אוכל רב לאומיים ייחודיים במרכזי בילוי חיי לילה מבוססי נושא ברמה עולמית. אנחנו רוצים להיות המובילים בבידור חיי לילה בארה"ב.
מפתחות להצלחה
המפתחות להצלחה בהשגת יעדינו הם:
- שירות באיכות הגבוהה ביותר.
- ניהול כספים להגדלת הרווח על ידי הפחתת עלויות התפעול.
- ניהול מנוסה.
- יצירת אפקט בידור ייחודי. הגדלת מספר הלקוחות החוזרים ונשנים.
- שיווק ממוקד בערוצי פרסום שונים. חסמי כניסה בגלל ייחוד המתקן.
- אבטחת מימון
- שמירה והגדלת רשתות ההפניות שלה ליצירת מכירות חדשות וחוזרות.
- שיפור יעילות הפעולות.
- מחיר הצעות שירות תחרותיות
סיכום החברה
אתר הבידור FUN & SUN נמצא בבעלות ותאגיד BigBank. אתר הנופש ממומן באמצעות מימון הון עצמי. אתר הנופש ינוהל על ידי צוות ההנהלה המקצועי להגדלת הכנסות המכירות ושיפור קצב ההחזר מההשקעה. החברה מבקשת מימון התחלתי של 7.96 מיליון דולר לבניית המתקן. עם הרעיון העסקי החדשני והמיקום הייחודי שלו, אתר הנופש יוכל לייצר הכנסות ושיעור תשואות טוב למשקיעים.
מתקן הבידור הייחודי הזה ממוקם קרוב ל -150 אוניברסיטאות ומכללות, מה שהופך אותו לאטרקטיבי יותר עבור שוק הסטודנטים.

סיכום המיזם
חברת האם BigBank Corporation מחפשת כעת מימון הון עצמי של 7.96 מיליון דולר למימון מתקן הנופש החדש. עיקר ההוצאות ישמשו להקמת מתקן הנופש באזור גות'אם / גות'אם מטרופולין.
נכסים ארוכי טווח כוללים את מבנה הנופש FUN & SUN, בשטח של 400,000 מטרים רבועים של נדל"ן לא מפותח כיום, וציוד כבד כמו יחידות קירור, ציוד מטבח וכדומה. נכסים שוטפים אחרים כוללים ריהוט וגופים לכל בר, מסעדה ואולם ריקודים במבנה. תאורה תהיה מורכבת במיוחד כדי ליצור את "מצבי הרוח" השונים של כל אזור.
שירותים
אתר הנופש כולל את המתקנים הבאים:
- 10 חדרי מועדוני לילה המותאמים באופן אישי לאנשים עם טעמים שונים.
- 2 חדרי יוקרה VIP.
- 4 מסעדות היושבים 300 ובית קפה בחצות.
- 1 חדר משחקים ספורט מרכזי עם מעל 100 טלוויזיות עם אירועי ספורט עולמיים שונים ומעל 200 מכשירי משחק לבידור לקוחות.
- 15 חדרים לבידור, שלא ניתן להתאים.
- בריכת חוף חיצונית עם הרים ומפלים לעריכת מסיבות קיץ.
- חניה ל -50,000 איש כולל 4 רפידות נחיתה למסוק לאירוח מטיילים בכירים עסקיים.
סיכום ניתוח שוק
באתר הבידור FUN & SUN יש מגוון רחב של צעירים כשוק היעד שלהם. המתקן הייחודי עם ריקוד ומוזיקה ליד ברים ומסעדות ימשוך צעירים החיים באזור המקומי יחד עם תיירים מבקרים. אזור מטרופוליס שיש בו מעל 150 מכללות ואוניברסיטאות באזור הסמוך. המספר גבוה יותר של המכללות מקל מאוד להגיע לשוק הסטודנטים שלה באמצעות פרסום ממוקד. קרבתו של אזור זה לא אוניברסיטאות אלו מגדילה את אחוז ההצלחה של פרויקט זה.
ניתוח שוק
אתר הבידור FUN & SUN ממוקם באזור מטרופוליס בגותהאם, בו יש מעל 150 מכללות ואוניברסיטאות באזור הסמוך. המספר גבוה יותר של המכללות מקל מאוד להגיע לשוק הסטודנטים שלה באמצעות פרסום ממוקד. קרבתו של אזור זה לא אוניברסיטאות אלו מגדילה את אחוז ההצלחה של פרויקט זה.
הנתונים הבאים מראים את הכנסות המכירות הגבוהות הכרוכות מכונות המשקאות אלכוהוליים בארצות הברית. נתונים אלה מראים סבירות גבוהה להצלחה של FUN & SUN. הנתונים המבשרים על מפקד האוכלוסין של 2002, וכולל את מגזר 71: אומנויות, בידור ופנאי, וגם 39202: מכירות משקאות אלכוהוליים.

פילוח שוק
ניתן להפריד את שוק היעד לשש הקטגוריות הבאות:
סטודנטים: הקרבה של אתר הנופש FUN & SUN למכללות ואוניברסיטאות שונות תעזור לאתר הנופש למשוך סטודנטים באזור מטרופולין וסביבתה. התלמידים ישתמשו במתקן בילוי, בילוי חופשות וזמן חופשת אביב בין הסמסטר. הריקוד הייחודי ונושאים בינלאומיים אחרים ימשכו סטודנטים בארה"ב וגם סטודנטים בינלאומיים לקראת הבידור הזה. פילוח השוק של קטגוריית הסטודנטים הללו בין הגילאים 18 – 26 הוא אחד ממגזרי הלקוחות החשובים ביותר של אתר FUN & SUN. מרבית שוק היעד הזה יהיה סטודנטים ורווקות סטודנטים, אשר יהיו מעוניינים לחקור בידור חיי לילה חדשים בגילם הצעיר.
אנשי מקצוע צעירים רווקים צעירים – הקטגוריה השנייה של שוק היעד היא אנשי עסקים צעירים באזורנו ובסביבתם בין 25 ל 40. בתחום זה יש הרבה תעשיות, כולל Dell, IBM, Tivoli וכו '. בתאגידים אלה יש המון מנהלים צעירים, יש לך מספיק כסף להוציא על בידור לילי באיכות גבוהה. נכון לעכשיו אנשי מקצוע אלה מבלים את זמנם במועדוני לילה קטנים ובברים למסיבות והתארגנויות. עם הזמינות של בידור רב-נושא כמו FUN & SUN, הם יבזבזו את חלקם הגדול מההכנסות שלהם לבידורים אלה.
זוגות נשואים – אנשים נשואים ובין הגילאים 30 עד 40, שיש להם ילד אחד או שניים או שאין להם ילדים מכוונים לבידור זה. לאנשים בגיל העמידה יש הכנסה כספית נכונה והם מעוניינים לבלות מדי שבוע סוף שבוע למסיבה. מועדון הלילה בנושא ברודווי, והמסעדות שמעוצבות באי ניו יורק וגן העדן, ימשכו את האנשים האלה ליהנות מסופי השבוע והחופשה שלהם ב- FUN & SUN.
תיירים / נופשים – אזור מטרופולין, גות'האם הוא אחד מאזורי התיירות החשובים עבור מבקרים ממדינות אחרות וגם עבור התיירים הבינלאומיים. קטגוריה זו של אנשים תהיה מעוניינת לקבל חוויה ייחודית על ידי הוצאת כסף רב יותר. FUN & SUN מספקת בידור לריקודים, היפ-הופ ופופ עם מגוון רחב של נושאי בידור ומסעדות במתקן שלה. התיירים יכולים להימשך בקלות למתקן על ידי יצירת חבילות נופש עם סוכנויות תעופה שונות ומתווכי עזרה תיירותיים מקומיים. קטגוריית הגיל יכולה לנוע בין 25 – 40 לתיירים.
אסטרטגיית פלח שוק היעד
השוק מפולח על פי קטגוריית הגילאים ואורח החיים של כל קבוצה. השוק גם מפולח לקטגוריות שונות למיקוד מסוגים שונים של מבצעים ופרסומות המתאימות לכל פלח שוק יעד.
סטודנטים במכללה: פילוח זה מיועד לסטודנטים בגילאי 18 עד 26. סטודנטים מעוניינים יותר במשקאות וריקודים וימצאו ערך במגוון חדרי הנושא של מועדוני הלילה. חדר מועדוני הלילה "Vault" מספק את רחבת הריקודים הגדולה ביותר, הבר הגדול ביותר בעולם עם קונצרטים חיים מארחים, שבהחלט ימשוך את השוק הזה. ערכות הנושא "אוזון וענן תשע" עם מוזיקת מחול אוזון, ברים וברים באמבט עיסוי ימשכו את התלמידים ליהנות ממשקאות ייחודיים ומשקאות שאינם זמינים בשום מקום בארה"ב כרגע. הנושאים "קרנבל" יספקו נושאים למסיבות דרום אמריקאיות וזה יעזור לכוון את הסטודנטים הבינלאומיים. "יום שלישי השמן" עם מוסיקה חלופית ומנגן מטאל ימשוך סטודנטים מלאומים שונים שרוצים להקשיב ולבלות ב- Hangout זמן טוב באתר הנופש.
אנשי מקצוע צעירים רווקים: פילוח זה מיועד לאנשי מקצוע צעירים בין הגילאים 25 עד 40. אנשי המקצוע העסקי יתעניינו בעריכת מסיבות עסקיות, פגישות לקוחות, בידור לקוחות ופעילויות חברתיות אחרות במקומות בילוי ייחודיים. בהשוואה לסטודנטים, לפלח זה יש יותר פוטנציאל להוציא כסף על פעילויות בידור בחיי הלילה. פלח זה של השוק יכול להימשך באמצעות מבצעים ארגוניים וקשירות ארגוניות ממוקדות לארוחת ערב ובידור לקידום מכירות. מנהלים עסקיים אלה ייהנו ממועדון לילה של עיר החטאים עם נושא ייחודי בלאס וגאס עם מערך הסרטים מסוג 11 של אושן. רחבות הריקודים הגדולות עם מוזיקת ראפ, היפ הופ ורוק ימשכו בקלות אנשי מקצוע צעירים. מנהלי העסקים יימשכו לנושא "יום שלישי השמן ניו אורלינס" המקיים 15 ברים ומקיימים מסיבות פרועות. שיווק יעד לשווקים אלה ייעשה באמצעות קידום מכירות ארגוני ופרסום ממוקד.
זוגות נשואים: פילוח זה מיועד לאנשים בקבוצת הגילאים 30 עד 40 הנשואים ומעוניינים ליהנות בחוץ. רוב הקבוצה הזו תבלה סופי שבוע בברים ומסעדות או בכל מקומות בילוי ציבוריים אחרים. קבוצה זו נהנית מנושא המוסיקה של שנות ה -60, ה -70 וה -80 ב"זרוק חזרה מרכז ", שעיצבה ייחודי כמו קדחת ליל שבת. קבוצה זו נהנית מנושאי "קרנבל", "גבולות חיצוניים" ו"ברודווי ". הנושא של ברודווי יעזור להם לבדר כאילו הם מבלים לילות בתפוח הגדול. ניתן למשוך שוק זה באמצעות קידום מכירות ייחודי של שיווק ישיר באמצעות קופונים והצעות ארוחת ערב בחינם.
תיירים ונופשים: שוק זה מכוון לאנשים שמבקרים באזור זה מאזורים אחרים בארה"ב ובמדינות אחרות. באזור מטרופולין יש למעלה מ -250,000 תיירים בשנה; כ -150,000 מהם מבוגרים בטווחי הגילאים הממוקדים שלנו. שוק זה מחפש כל הזמן מקומות בילוי טובים יותר ויהיה מוכן להשקיע יותר זמן וכסף עבור אתרי הבילוי הייחודיים הללו. קבוצת הגיל של שוק יעד זה יכולה לנוע בין 20 ל -40 שנה. מרבית התיירים יתעניינו בכל סוגי הנושאים מכיוון שהם יזכו לחוויות שונות על ידי ביקור בערכות נושא שונות במועדון הלילה. שוק יעד זה יכול להימשך באמצעות קידום מודעות סלקטיבי באמצעות סוכנויות נסיעות. ניתן למשוך תיירים גם באמצעות מודעות שלטי חוצות גדולות המוצבות ליד שדות תעופה ובתי מלון עם פרסומות על חבילות קידום מכירות.

ניתוח עסקי שירות
אתר הבידור FUN & SUN נמצא בתעשיית חיי הלילה, יחד עם בתי קזינו ועסקים אחרים במסעדות מיוחדות. תעשיית הבידור צומחת מאוד מדי שנה, ומניבה רווחים טובים מאוד לעסקים. המתחרים העיקריים הם מסעדות, מועדוני לילה קטנים, רשתות מסעדות גדולות, מרכזי בידור למבוגרים אחרים באזור גות'אם / מטרופולין. דו"ח הלשכה למפקד האוכלוסין האמריקני מראה כי תעשיית ההימורים הרוויחה 20 מיליארד דולר בשנת 2002, מתוכם הכניסה גות'אם כ -8 מיליארד דולר ותעשיות הימורים אחרות, כולל מועדוני לילה, הכניסו 7 מיליארד דולר מכירות. ענפי השעשועים, ההימורים והנופש צמחו מ -62 מיליארד דולר בשנת 1997 ל -65 מיליארד בשנת 2002.
דפוסי תחרות וקנייה
FUN & SUN מתחרה מול מועדוני לילה מקומיים אחרים, אך גם נגד בתי קולנוע, מיני גולף, קונצרטים של רוק, באולינג, מסעדות, הצגות, הופעות סימפוניות ומסיבות חינם. אנו מתחרים על ההכנסה הפנויה ושעות הפנאי שהלקוחות הפוטנציאליים שלנו היו מבלים אחרת במקום אחר. עם זאת, ברגע שלקוח פוטנציאלי החליט שהוא רוצה לצאת לאכול או לרקוד או להאזין למוזיקה, אנו מתחרים ביותר בסוגים דומים של עסקים: מסעדות אחרות, מועדוני לילה ומקומות קונצרטים. האתגר שלנו הוא לעודד אותם לבחור פעילויות שאנו מציעים, ולאחר מכן לבחור FUN & SUN על פני אפשרויות קטנות ופחות ייחודיות.
באזור מטרופולין יש מאות אלפי מבוגרים, בגילאי 21-40, שמשתתפים בקונצרט או יוצאים למועדון לילה לפחות פעם בחודש. אנחנו לא רק צריכים לעודד את הלקוחות להגיע למקום שלנו, אלא לבחור בידור מסוג זה על פני שקט יותר. בתעשיית חיי הלילה אנשים בוחרים בקשר לביקורים חוזרים על בסיס איכות הסביבה והחוויה, יחד עם שתייה ואוכל. המחיר צריך להיות תחרותי מספיק בכדי למשוך מגוון רחב של לקוחות.
סיכום אסטרטגייה ויישום
אתר הנופש FUN & SUN משתמש באסטרטגיית השיווק הבאה כדי לזכות בתחרות בבידור חיי הלילה.
בידול לפי חדשנות בבידור – אסטרטגיית מותג
המתקן מספק את חיי הבילוי הטובים בעולם עם 10 חדרי מועדוני לילה המותאמים באופן אישי לאנשים עם טעמים שונים, 2 חדרי VIP יוקרתיים, 4 מסעדות עם 300 מקומות ישיבה והשני – בית קפה של חצות, מסעדת חדר משחקים מרכזית אחת עם למעלה מ- 100 טלוויזיות עם אירועי ספורט עולמיים שונים ומעל 200 מכשירי משחק לבידור לקוחות.
מוצרים ושירותים מיוחדים – יצירת נאמנות למותג
רחבות ריקודים גדולים, מועדוני לילה רב-מפלסים מבוססי נושאים לאומיים ובינלאומיים, קונצרטים חיים, רוק, היפ הופ, פופ, מוזיקת מטאל ובידור מוזיקת אוזון, גריל, מפרץ טוסקנה, ביתן אוכל אסייתי וכו '.
תוכניות תמריץ לקוחות – יצירת לקוחות חוזרת
לספק את הרצונות והצרכים של שוק היעד השונה ולגרום להם לבחור ב- FUN & SUN כמקום אחד ויחיד לבילוי בחיי הלילה.
שיווק אגרסיבי
שיווק ממוקד במיוחד כדי לגרום לאנשים לבקר במתקן. אסטרטגיות קידום מכירות שונות של צרכנים ושל חברות ישמשו להזמנת לקוחות לאתר הנופש.
שמירה על עלויות נמוכות
ההנהלה תדגיש את הצרכים להקטין את עלויות הניהול במקביל לספק מוצרים ושירות באיכות טובה.
התמקדו בשוק המקומי
FUN & SUN מתרכז באזור מטרופולין, גות'הם. השיווק יוכוון בתחילה כלפי 5 מיליון האנשים בגותהאם. לאט לאט תוכניות השיווק יתרחבו למדינות אחרות. על ידי התמקדות בשוק המקומי, החברה יכולה להשתמש במידע דמוגרפי והתנהגותי זמין כדי ליצור הצלחה.

אסטרטגית שיווק
החברה תשתמש באסטרטגיות שיווקיות וטקטיקות שונות כדי למשוך את שוק היעד לבקר במתקן. יהיו יחידות FUN & SUN, שהן אוטובוסים הנושאים נושאים שונים עם יכולת ישיבה של 10 עד 15 אנשים לכל נסיעה, הניתנים להסעה בין מכללות, קניונים ומקומות ספורט לאתר הבידור. זה יעזור לקדם את אתר הנופש ואת המתקן שלו לשוק המוני באזור גות'אם / מטרופולין. האסטרטגיה השיווקית העיקרית תהיה כדלקמן.
פרסום באמצעות יחידות FUN & SUN
אוטובוסים הנושאים נושאים שונים עם יכולת ישיבה של 10-15 אנשים מועברים בין אתר הנופש לקניונים / מכללות / אתרי ספורט.
תמחור קידום מכירות לסטודנטים במכללות
לסטודנטים במכללה יוצעו כרטיסים ראשוניים במחיר נמוך לכניסה הראשונה שלהם לאתר הנופש
פרסומת לתקשורת
פרסומות באיכות גבוהה יוצגו ב- T.V כדי למשוך סטודנטים, רווקים ושווקי תיירות
מודעות מגזין לאתר הבידור. פרסומות נבחרות יוצגו בעסקים, אופנה, סגנון חיים ומגזינים שונים לנוער המסבירים על המתקן ועל הנושאים המבוססים על הנופש.
- מודעות עיתונים – מודעות יוצבו בעיתוני החדשות המקומיים והארציים כדי ליצור תדמית מותג בקרב אנשים וכדי ליצור מודעות לגבי המתקן החדש
- שלטי חוצות – פרסומת שלטי חוצות של מתקן הנופש תישמר באזורים מרכזיים בעיר, באתרי ספורט ובדרכים גבוהות ליד מכללות כדי למשוך אנשים לעבר אתר הנופש.
- מודעות רדיו – פרסומות וקידומי מכירות יתבצעו באמצעות ערוצי רדיו סלקטיביים ויוצעו תחרויות ופרסים שונים בכדי לגרום לאנשים לבקר במתקן FUN & SUN
מודעות באנר
באנרים יישמרו באולמות הספורט וליגות בתי הספר הגדולות כדי ליצור מודעות למתקנים בשווקי התלמידים
תמחור לקידום עסקים
אנו ניצור קשרים עם תאגידים שונים לקיום ארוחות ערב ומסיבות במתקן FUN & SUN במחיר סביר
קמפיין בדואר ישיר
עלונים ועלונים המציגים תמונות באיכות גבוהה של נושאי בידור שונים יישלחו בדואר ישיר לאנשים המתגוררים באזור גות'אם / מטרופולין.
תוכניות חברות חודשיות / שנתיות
החברה תקדם מחירי חברות שנתיים וחודשיים אשר יהיו נמוכים מהמחירים הרגילים כדי לקדם ביקורי לקוחות חוזרים ונשנים.
סוכנות נסיעות וקשירת רשתות בתי מלון ותמחור חבילות
כרטיסים וכרטוס שונים יוצגו בסוכנויות הנסיעות ובבתי המלון הגדולים בכדי ליצור מודעות בקרב תיירים ולמשוך אותם לעבר המתקן.

אסטרטגיית מכירות
אסטרטגיית המכירות מבוססת על ביצוע מכירה ויצירת לקוח חוזר באמצעות מערכות יחסים ארוכות טווח. כוח המכירות יחולק באזורים טריטוריאליים כדי לרכז פלחי שוק שונים. צוותים נפרדים יהיו אחראים על הכנסות ממכירות מסטודנטים, לקוחות עסקיים, זוגות ואנשים פרטיים וכו '.
אסטרטגיית המכירות תתבסס על הנקודות הבאות.
- פרוספטינג – ליצור קשרים עם לקוחות וליצור מכירות חוזרות ונשנות
- מיקוד – המיקוד ייעשה באמצעות קמפיינים במכללות, פרסומות ספורט במכללות, מבצעי התכנסות ארגוניים וכו '.
- מכירה – להתקרב, להציג, לענות על שאלות ולבצע מכירה
- איסוף מידע – חקר שוק בגישות לקוחות שונות ומשנה את טקטיקות המכירה בהתאם
- כוח המכירות יבנה על בסיס שליטה טריטוריאלית. צוות המכירות יקבל תמריצים בהתבסס על מספר יצירות חשבון חדש, אחזקת חשבון קיימת, תדרי שיחות ללקוחות, בניית קשרים וכו '.
יישום מכירות
כוח המכירות של שוק הסטודנטים במכללות יספק תמחור לקידום מכירות, כולל מעברי חברות חודשיים ושנתיים עבור שוק הסטודנטים. יתקיימו סיורים למסיבות ניידות שונות, עם יחידות ניידות המספקות נסיעות ובידור חינם ליצירת קשרים ראשוניים עם הלקוחות. מסיבה נפרדת ויום אחד כניסה חופשית תינתן למגזרי אנשים שונים בכדי לגרום להם להגיע למועדוני הלילה. ניצור קשר ונבנה קשרים עם לקוחות ארגוניים הכוללים מסיבות נפרדות ואזורי מפגש במתקן. מכירות דיוור ישיר ושיווק יעשו עם מבצעי מחירים שונים כדי למשוך את אנשי גות'האם המקומיים למתקן.
תחזית מכירות
הטבלה והתרשים שלהלן מציגים את הכנסות המכירות לכל חודש ואת המכירות החזויות לארבע השנים הבאות לפי מכירות משקאות ברים, מכירות אוכל למסעדות ודמי כיסוי עבור כניסה. חיוב הכיסוי חל רק על חדרי ריקודים ומשחקים וברים; לקוחות המסעדה בלבד אינם משלמים כיסוי. הכנסות המכירות יגדלו בשנים הקרובות בשל הפרסום המוגדל של המתקן הייחודי הזה בגות'אם ובאזורים אחרים בארה"ב. ההכנסות העסקיות הן עונתיות עם ההכנסות הגבוהות ביותר באביב ובקיץ והפחתת הכנסות בעונות החורף.
מחיר המכירה כולל גם את כל מיסי הבלו הנגבים על מזון ואלכוהול.
סיכום תוכנית האינטרנט
חברת BigBank תיצור אתר ייחודי עבור אתר הנופש Supernova Entertainment. האתר יספק את כל המידע הנוגע למתקן, הוראות למתקן, תזמונים, נושאים שונים ופרטי בידור וכו '. האתר גם מאפשר לאנשים לבצע הזמנה באינטרנט למסיבות מיוחדות וארוחות ערב. האתר ייצור פרסומות קידום מכירות שונות המיועדות לסטודנטים במכללות וללקוחות אחרים המתמצאים ברשת.
בהצלחה!