תוכנית עסקית למוניות לימוזינה לאירועים

תקציר מנהלים

סן פרנסיסקו לימוזינה היא שירות לימוזינה המשרת את סן פרנסיסקו, ברלינגאם וסן חוזה עם שירותי תחבורה איכותיים ביותר באמצעות מכוניות לימוזינה מדגם חדש.

השוק

התחבורה / לימוזינה בסן פרנסיסקו די תחרותית. תחבורה משדה התעופה כמו גם חתונות, ערבי נשף ו"לילות בעיר "הם תחרותיים למדי. סן פרנסיסקו לימוזינה תשרת נישות אלה בכדי למנוע את זמן ההשבתה של הרכבים וכן לבנות בסיס לקוחות נאמן. הנישה האמיתית של עסקי התחבורה בה תתרכז סן פרנסיסקו לימו היא הובלת תלמידי בתי ספר פרטיים, טיולי סיור והסעות קשישים. לנישות אלו שוליים גבוהים יותר והן פחות רגישות למחיר.

באזור פועלים 10 בתי ספר פרטיים עם 3,502 תלמידים. ישנם 25 צימרים ו -44 מלונות / מוטלים ולשוק תחבורת הקשישים יש 19 מתקני פרישה ומגורים בסיוע באזור. לשלושת השווקים הללו שיעורי צמיחה של 5% ו -2,000; 2,700; ו -1,816 לקוחות פוטנציאליים בהתאמה. כאמור, סן פרנסיסקו לימו תשרת את ברלינגאם וסן חוזה בנוסף לשוק בסן פרנסיסקו. אמנם ידוע כי יש כמות גדולה של כסף שזורם בעיר במידה רבה מפריחת עידן האינטרנט, אבל גם אזור ברלינגאם אמיד למדי. יש 14 קהילות מסביב לברלינגאם, עם 3,632 הכנסות משק בית העולות על 150,000 $, הדמוגרפיה המדויקת המשתמשת בלימוזינות.

המודל העסקי

סן פרנסיסקו לימו תשיק את העסק בקצב שמרני. כרגע יש בו שלושה מכוניות. כדי לשלוט בעלויות, המשרד הוא ביתי והרכבים מאוחסנים במוסך שכור. שטח משרדים הוא פרימיום בתחום זה ולכן הגישה הביתית תישמר כל עוד זה אפשרי מבלי לפגוע בשירות המותאם אישית.

נכון לעכשיו, הממוצע בענף להכנסות לרכב הוא 4,614 $ כאשר סן פרנסיסקו לימו רק מגלגלת 2,500 $. נתון זה צריך לעלות בצורה דרסטית כדי שסן פרנסיסקו לימו תצמח ותישאר רווחית. זה מתחת לממוצע הכנסות השוק הוא פונקציה של בסיס לקוחות קטן והשתתפות בנישות תחרותיות. עם הזמן גם בסיס הלקוחות וגם חדירתם לשווקים פחות תחרותיים יגדל וההכנסות למכונית צריכות לגדול בצורה דרמטית.

צוות הניהול

על מנת שהחברה תצליח, על העסק למנף באופן מלא את הניסיון והתובנה של צוות הניהול שלהם ג'ון ודוד. ג'ון הוא ותיק בן שמונה שנים בענף התחבורה. בשלוש השנים הראשונות ג'ון היה נהג לימוזינה. בחמש השנים הבאות הועלה למנהל צי לימוזינה בן 12 מכוניות. במהלך כהונה זו של חמש שנים ג 'ון באמת למד את רוב הידע והתובנה שלו בתעשייה. בעוד דייוויד הוא מנהל מנוסה באותה מידה, הרקע שלו הוא בלוגיסטיקה של חברת ספנות. דייויד בילה תשע שנים ב- Airborne Express במחלקת הלוגיסטיקה שלהם. ניסיון זה היה אמצעי לפיתוח כישורי הניהול של דוד והעניק לו את הביטחון הדרוש לפתוח עסק משלו.

סן פרנסיסקו לימוזינה תצמח בקצב סביר כששני המנהלים יעבדו קשה ויעשו מעט מכל דבר. תחזית ההכנסות בשנה א 'לעלות של 92,000 $ ותקפוץ ל -225,000 $ בשנה שלוש. הרווח הנקי יעמוד על 52,000 דולר בשנה שלוש, 22.94% מהמכירות. הרווחיות תושג עד חודש שש.

מטרות

מטרתה של תוכנית עסקית זו היא להגדיל את ההכנסות החודשיות לרכב מסכום של 2,500 דולר לסכום של 6,250 דולר עד סוף 2001; המספר הזה יהיה טוב ב -35% מהממוצע הארצי הסטטיסטי, 4,614 דולר, בענף הלימוזינה של מכוניות סדאן באזור צפון קליפורניה.

זה יושג על ידי:

  • הקטנת ההסתמכות של החברה על עסק תחרותי מסוג העברות בשדה התעופה.
  • הגדל את חדירתם של פלחי שוק רווחיים יותר הקרובים לבסיס הבית.
  • תוך שמירה על החלק הרווחי ביותר בחוזה CATA, מצא שימוש רווחי עוד יותר לרכב זה.
Photo by Dom J on Pexels.com

שליחות

המשימה של סן פרנסיסקו לימו היא להפוך לשירות מכוניות סדאן בשכירות לפי שעה ברדיוס של כ- 10 ק"מ מברלינגאם. אנו מקווים לשרת קהל לקוחות חוזר שדורש – ויכול להרשות לעצמו – שירות אמין ומאובטח מצד נהגים עם ידע מפורט על האזור.

מפתחות להצלחה

  • יש להחליף רכבי צי לעיתים קרובות בכדי למנוע השבתה וכן לשמור על תדמית העולה בקנה אחד עם הצהרת המשימה של החברה.
  • מיומנויות טלפון מעולות, המדגישות זיהוי מהיר של הלקוח, חיוניות בטיפוח קהל הלקוחות החוזר.
  • נכון במיוחד עבור חברות לימוזינות עם צי קטן, המפתח היבוא ביותר להצלחה הוא מציאת קהל לקוחות חוזר שמוכן לשכור רכב ונהג למשך שעתיים מינימום. בעוד שעסקי ההעברות משדה התעופה פורחים ונראה שיש מספיק לכולם, חשוב למצוא פלחי שוק המשלימים עסק זה בשעות בהן ההעברות משדה התעופה איטיות. יהיה מועיל גם למצוא פלחי שוק נאמנים למותג (פחות רגישים למחירים) אשר מביאים לתעריפים ארוכים יותר בעלי אופי פחות קדחתני.

שירותים

סן פרנסיסקו לימוזינה תציע שירותי לימוזינה באזור סן פרנסיסקו / ברלינגאם / סן חוזה עבור לקוחות המבקשים שירותי תחבורה אמינים. החברה תנצל בהדרגה את הצעות השירות שלה בשוק התחרותי של העברות מ / אל שדה התעופה ותמקד באופן ספציפי ללקוחות הזקוקים לשירותי סיור, הסעת תלמידים פרטיים ואזרחים קשישים. יש פחות תחרות בשווקים אלה; והלקוחות פחות רגישים למחיר, מה שיאפשר לסן פרנסיסקו לימו לגבות מחירי פרימיום עבור שירותיה.

השוואה תחרותית

ברור שחתונות, לילה / לילה לנשף בעיר, והסעות לשדה התעופה הן התחרותיות ביותר. הסעות קשישים, הסעות תלמידי בית ספר פרטי וראיית ראייה הם הכי פחות תחרותיים.

בזמן כתיבת שורות אלה נערך דגימה של שירותי לימוזינה כדי להרגיש את רמת התחרות במחירים. שמונה חברות הוזעקו באזור סן פרנסיסקו / סוומפסקוט / בוורלי / ברלינגאם. מתוך השמונה, היו שניים מכונות מענה. בשלישית אישה זקנה ביקשה ממני להתקשר למספר אחר. מבין החמישה שהושגו, האישומים בגין איסוף ב -4: 30 בבוקר לטיול ב- SFO היו:

  • שירות לימוזינה של רולס רויס: 75.00 דולר
  • אדמירל לימוזינה: 90.00 דולר
  • לימוזינה בשדה התעופה המאמן המותאם אישית: 45.00 דולר
  • לימוזינה אמינה לשדה תעופה: 50.00 דולר
  • לימוזינה בסן פרנסיסקו: 45.00 דולר
  • למרות שמדובר בשירות משותף, הסעות ארה"ב תאסוף מחיר בבוורלי: 22 דולר.

סיכום ניתוח שוק

שוק הליבה העיקרי של סן פרנסיסקו לימו הוא קבוצת הקהילות שנמצאות במרחק של 10 קילומטרים מברלינגאם. בארבע עשרה מהעיירות החשובות יש אוכלוסייה כוללת של למעלה מ -340,000, הכוללת 126,000 משקי בית. הכנסה לנפש נעה בין 15,000 $ באזורים מסוימים בלין ל -32,973 $ בברלינגאם. תת-הקבוצה העיקרית באוכלוסייה זו מורכבת מאלה עם הכנסות משק בית שנתיות מעל 150,000 $ שמגיעים ל -3,632 משקי בית. מעל 26% מהם נמצאים בברלינגאם בלבד.

ישנן חברות לימוזינה רבות המשרתות אוכלוסייה זו. המטרה של סן פרנסיסקו לימו חייבת להיות לפלח שוק זה ולרכז את מאמצי השיווק של החברה באותם שווקים שלא זוכים לתשומת לב רבה משירותי הלימוזינה המתחרים. הסגמנטים האטרקטיביים ביותר שקיים צורך לגביהם, ובהם יש עושר מספק בכדי להרשות לעצמם שירות לימוזינה, הם:

  • הסעות תלמידים של בית ספר פרטי: 10 בתי ספר פרטיים עם 3,502 תלמידים
  • קטע סיור: 25 צימרים ו -44 מלונות / מוטלים. רבים אחרים אינם רשומים בדפי זהב המקומיים.
  • הסעות קשישים: 19 מוסדות לגמלאות וסיעוד.

פילוח שוק

הם מתחרים רבים. ישנם 59 המפורטים בדפי זהב של ברלינגאם / סן פרנסיסקו / סן חוזה. בשישה כאלה יש כעת פרסומות באותו גודל כמו סן פרנסיסקו לימוזינה. ל -18 נוספים יש מודעות גדולות יותר. ניתוח של מודעות אלה מצביע על כך שרוב התחרות מתרכזת במאמצי השיווק שלה ב:

  • העברות משדה התעופה: כל 18 המודעות הגדולות מדגישות זאת.
  • חתונות: 11 מתוך 18 המודעות מדגישות זאת.
  • מסיבות / לילה בעיר: 13 מתוך 18 המודעות הגדולות מזכירות זאת.
  • פלחי השוק שמשך פחות תשומת לב הם:
  • הסעות תלמידים מבית הספר הפרטי: אף אחד מבין 18 לא מזכיר זאת.
  • הסעות קשישים: רק אחד מבין 18 רשמו זאת כשירות. יכולת מוגבלת אחרת הוזכרה.
  • סיור: רק שניים מבין 18 רשמו זאת.

יש היגיון הגיוני בסן פרנסיסקו לימו לכוון את גישת השיווק שלה לשלושת המגזרים האחרונים הללו. בשנת 1999, פוטנציאל השוק של תחום הסעות לבית הספר הפרטי מוערך בכ -2,000 לקוחות. על פי הערכות, הצימרים, המלונות והפונדקים באזור רבים מספקים כ -2,700 לקוחות הזקוקים לשירותי סיור. יחד עם זאת, פוטנציאל השוק של שירותי התחבורה הקשישים נאמד בכ -1,800 לקוחות בשנה. כל אחד משלושת פלחי הלקוחות הללו צפוי לצמוח בקצב יציב של 5% בשנה. התרשים והטבלה שלהלן מתארים את פוטנציאל השוק וצמיחתו בכל אחד משלושת פלחי הלקוחות.

אסטרטגיית פלח שוק היעד

עיקר תחרות שירותי הלימוזינה באזור מתרכזת בתחום שוק התאגידים, העברות משדה התעופה והסעות לחתונה. בעוד שלמגזרים אלה יש ביקוש קבוע לשירות הלימוזינה, רמת התחרות הגבוהה שחיקה את השוליים. יתר על כן, למתחרים המכהנים יתרונות של ציי רכב גדולים יותר מסן פרנסיסקו לימו.

כתוצאה מכך, סן פרנסיסקו לימו תמקד באופן סלקטיבי את אסטרטגיית השיווק שלה בפלחי בית הספר הפרטי, סיורים ותחבורה קשישים בשוק הלימוזינה. מניתוח השוק עולה כי המגזרים הללו פחות רגישים למחירים. לקוחות כאלה יזדקקו לאיסוף אמין בזמן ובנהגים בעלי ידע. יחד עם זאת, התחרות במגזרים אלה נמוכה מאוד. סן פרנסיסקו לימוזינה יכולה להשיג יתרון תחרותי על ידי כניסה לשווקים אלה וביסוס המוניטין של ספק שירות אמין. זה יושג על ידי מתן שירותי פרימיום לבסיס הלקוחות הממוקד והסתמכות על הפניות של לקוחות כדי ליצור לידים חדשים.

צרכי שוק

צרכי הלקוח בשוק הסעות הלימוזינה הם מגוונים למדי. לקוחות העברות חברות ושדה תעופה מעוניינים בעיקר בשירות אמין ומהיר. עבור לקוחות אלה שירותי לימוזינה חוסכים זמן ומאמץ בהשוואה לשימוש בתחבורה ציבורית או ברכבים אישיים. לקוחות נשף ומסיבות רווקות מתעניינים יותר במעמד החברתי הקשור לשירות הלימוזינה; עם זאת, קטע זה פחות נאמן וחנויות במחיר הטוב ביותר. יחד עם זאת, לקוחות הסעות לחתונה והלוויה, המחפשים גם את היתרונות הרגשיים של שימוש בשירות לימוזינה, עשויים להיות פחות רגישים למחיר מאשר מגזרים אחרים. יתר על כן, קטע התיור, שנמצא כיום במצב חסר תלות, אינו זקוק לאירוח מרווח ונוח במהלך הטיול, אלא גם נהנה מנהג שמכיר היטב את האזור ויכול לשמש גם כמדריך.

ניתוח עסקי שירות

נתונים סטטיסטיים מתוך ספר העובדות מראים תוצאות תפעוליות של למעלה מ- 9,600 מפעילים ברחבי הארץ. נתונים סטטיסטיים השוואתיים אלה זמינים לפי אזור הארץ ומחולקים לפי סוג רכב. תעריף השעה הממוצע לסדאן באזור צפון קליפורניה היה 39 דולר בשנת 1997. מקורות ההכנסה של המפעילים היו:

  • חתונות: 20%
  • העברות משדה התעופה: 24%
  • לקוחות עסקיים: 21.5%
  • סיור לילה בעיר: 15%
  • הלוויה: 5%
  • מלון / אתר נופש: 10%
  • אחר: 4.5%

ספר העובדות מעניק גם הכנסות רכב חודשיות ממוצעות אזוריות של מפעילים המחזיקים עד 10 כלי רכב. נתונים סטטיסטיים אלה מפורטים לפי סוג רכב (לימוזינות, מכוניות, טנדרים, אוטובוסים). ההכנסה החודשית הממוצעת לסדאן באזור צפון קליפורניה הייתה 4,614 דולר, כפי שצוטט על ידי The Fact Book. סן פרנסיסקו לימוזינה משיגה כיום הכנסה חודשית לרכב של 2,500 דולר בלבד.

דפוסי תחרות וקנייה

שוק שירותי ההסעות הפרטיים באזור סן פרנסיסקו הוא תחרותי למדי. ישנם שירותי לימוזינה רבים, הסעות ותאי מוניות זמינים עבור מגוון רחב של מחירים.

מפלחי הלקוחות העיקריים המוזכרים בספר העובדות, לקוחות הארגון בוחרים בשירותי לימוזינה עם צי גדול אשר יתאים לצרכיהם המשתנים. פלח לקוחות זה מספק חוזים ארוכי טווח אך קשה יותר לפרוץ אליו ותובעני יותר. טקסי חתונה והלוויה, כמו גם לקוחות הלילה בעיר, דורשים בדרך כלל לימוזינות נמתחות כדי להכיל קבוצות גדולות יותר של אנשים. לקוחות העברות מ / אל שדה התעופה נדרשים בדרך כלל רק איסוף והורדה בזמן ויש להם ציפיות נמוכות יותר לכל תכונות שירות נוספות. התחרות הגוברת בתחום זה הפכה את הלקוחות הללו למודעים למחירים.

מתחרים עיקריים

מכיוון שלימוזינה בסן פרנסיסקו מפעילה מכוניות סדאן בלבד, היא אינה יכולה לשרת את מקטעי החתונה, הלילה בעיר או את ההלוויה שהוזכרו קודם לכן מכיוון שהלימוזינה המתיחה היא הנורמה שם. תחום הלקוחות הארגוניים (המייצג 21.5% מהעוגה) מתמודד בחריפות על ידי חמישה או שישה שחקני ענק, כמו סן פרנסיסקו מאמן, שיש להם צי ענק. התחרות על עסקי ההעברות מ / אל שדה התעופה, אף שהיא גדולה וגדלה, נוקשה, כולל 1500 המוניות של אזור סן פרנסיסקו, שירות הסעות משותף וכמעט כל שירותי הלימוזינה. התחרות המיידית ביותר שחשים הפעילות העסקית הנוכחית של סן פרנסיסקו לימו מספקת על ידי:

  • שירות הסעות Northshore
  • לימוזינה מנמל התעופה נורת'שור
  • הסעה משדה התעופה אמינה
  • שירות לימוזינה וסדאן Northshore
  • שירות הסעות R ו- A
  • New England Livery

מתוך סך העוגה של מקורות ההכנסה המוזכרים בספר העובדות, נותרו שני מגזרים: מלון / אתר נופש: 10% ו"אחר ": 4.5%. בתוך המגזרים הללו קיימת ההזדמנות הגדולה ביותר לגוון את שירותיה של סן פרנסיסקו לימו.

סיכום אסטרטגיה ויישום

אסטרטגיית המכירות והשיווק היא לעבור במהירות האפשרית לשלושת פלחי השוק המיועדים (ראיית ראייה, תחבורה פרטית לבית ספר ותחבורה קשישים) המייצגים פוטנציאל צמיחה מצוין. הוכח כי כיום התחרות לא רודפת אחר אזורי שוק אלה.

דחף השיווק יורכב ממגע ישיר עם האחראי בבתי ספר פרטיים נבחרים, יצירת והפצת חוברות צבעוניות לאכסניות, לינה וארוחת בוקר, לקהילות בסיוע למגורים ולגימלאות, ודיוור ישיר לאנשים חדשים בעלי ערך גבוה תוך שימוש במשאבים של חברת רשימות.

יתרון תחרותי

היתרון התחרותי העיקרי עליו תדגיש סן פרנסיסקו לימו הוא האיכות הגבוהה של שירות הלקוחות שלה. החברה תבדיל את עצמה באמצעות האדיבות וכישורי האנשים הטובים של השולחים והנהגים, טנדרים בזמן וההורדות, ונהגים הבקיאים מאוד באזור. מאמצים אלה יניבו מפה לאוזן בקרב קבוצת הלקוחות הממוקדת. עם צמיחת החברה יוקדשו מאמצים מיוחדים להכשרת שירות הלקוחות של העובדים החדשים. 'הלקוח תמיד צודק' יהיה המושג הבסיסי של פילוסופיית הלקוחות של סן פרנסיסקו לימוזינה.

אסטרטגיה שיווקית

המרכיב המרכזי באסטרטגיה השיווקית הוא יצירת חוברת צבעים איכותית. חוברת שתוכננה כראוי תהיה 8 1/2 על 11 אינץ ', ומקופלת בשליש לצורך הצבה במדפים בפונדקים. הצילום בשימוש ישדר את התדמית הרצויה של החברה ויקדם את השימוש המוצע. תצלום המכונית והנהג המפנים את תשומת ליבו של התייר ליעד תיירותי ידוע יונח על שליש מהעלון מלווה ביעדים שהוצעו ומשך נסיעה. לדוגמא, "סיור מעגלים בקייפ אן" – שלוש שעות. כולל גלוסטר, רוקפורט, מוטיב מספר 1 וכו '. שם סיור נוסף יכול להיקרא "קיץ אינדיאני" וכולל טיול לראות את העלווה. יש לכלול ארבעה או חמישה סיורים מחושבים בקפידה עם דגשים מעניינים עם משך יום עד יום שלם. הצד הזה של החוברת יקופל קדימה ויהיה גלוי לאורחי הצימרים. באופן דומה החלק השני של החוברת היה מדגיש את שוק הסעות לבית הספר הפרטי ועשוי להראות סן פרנסיסקו לימוזינה עם נהג מול הקפלה במכון סנט ג'ון עוזר לתלמיד במדי לקרוס עם המזוודות שלו.

לא צריכה להיות התנגדות בכלל לגרום לאכסניות וצימרים לקבל את החוברות ולהציב אותם לתצוגה עבור אורחיהם. אין חברות לימוזינה מתחרות שעושות זאת כעת, וניתן לצפות לתוצאה חיובית באופן מיידי.

לבתי הספר הפרטיים קשה יותר להיכנס; עם זאת, לאחר הקמת החברה יהיה קשה למתחרה לגנוב את העסק. יהיה צורך להתקשר לבתי הספר ולברר מיהו האחראי. לאחר שליחת מכתב כיסוי ועלון צבע, יש ליצור קשר עם האחראי באופן אישי. פינגרי, הכנה של סנט ג'ון והמושל דאמר הם האטרקטיביים ביותר עבור לימו בסן פרנסיסקו. סביר להניח שבית הספר ישלח חבילת מידע להורים לתלמידים חדשים שתכלול שורה ארוכה של שירותים ועלויות כולל הסעה מחוץ לקמפוס. בבית הספר תהיה מדיניות מי רשאי לאסוף תלמיד. השם ומספר הטלפון של לימו של סן פרנסיסקו צריכים להיכלל במנה זו והחברה צריכה להבין את הנוהל.

תוכנית עסקית לשירותי לימוזינה לאירועים

פלח השוק החדש הממוקד החדש של סן פרנסיסקו לימו הוא תחבורה לקשישים. תתקבל רשימה של משקי בית עשירים באזור. ישנם 3,632 משקי בית בתוך 14 הקהילות הסובבות את ברלינגאם, שהכנסותיהן עולות על 150,000-26% מהן ממוקמות בברלינגאם בלבד. את השמות והכתובות ניתן לרכוש מחברת רשימות כגון Act One שירותי רשימת תפוצה, Inc ב- Burlingame. העלות תהיה כ -300 דולר. ניתן לקנות את השמות והכתובות בתוויות דבקות עצמיות או כקובץ בדיסק. זיכוי דמי משלוח ניתן לבצע במכונה. עלות הדיוור של החוברות תהיה כ -38 דולר ליחידה ותכלול הטבעה, קיפול, כתובת, וסגירה עם מדבקה. ההנחה היא שרבים מהמשפחות העשירות הללו ילדו ילדים בבתי ספר פרטיים, ולכן הדיוור הישיר ישרת חובה כפולה להגיע להורי תלמידי בית הספר הפרטי וכן להגיע לאלה הזקוקים להסעה עבור בן משפחה קשיש.

התקציב לחודש מאי כולל 6,500 דולר לכיסוי עלויות היצירה והדפסת החוברת. ההדפסה עצמה ל -10,000 חוברות צבעוניות מגיעה ל -2,369 דולר עבור נייר מלאי של 80 קילו. שאר הכסף נועד לצילום, מכאניות ועיצוב. ניתן היה לבצע את הדיוור הישיר בהדרגה על מנת לבדוק את שיעור התגובה, אך העלונים בהחלט צריכים להיות מופצים ביד לפחות ל- 100 צימרים ואכסניות נבחרים בהקדם האפשרי.

אסטרטגיית קידום

החוברת שתוארה קודם לכן בתכנית עסקית זו ממלאת תפקיד מרכזי בהשגת הידיעה על סן פרנסיסקו לימוזינה. יש להעמיד כרטיסים לרשות הנוסעים תמיד. ניתן להשיג מגנטים קטנים גם בעלות סמלית, וניתן להכין אותם בצורת לימוזינה. אלה יעזרו לשמור על מספר הטלפון של החברה תמיד בהישג יד.

אסטרטגיית תמחור

התמחור מהווה יותר גורם מכריע בפלח השוק הנראה לעין. תעריף של 45 דולר לשעה הוא סביר ולא אמור להוות בעיה, במיוחד כאשר קבוצה קטנה של ארבעה יכולה לחלוק את העלות. סן פרנסיסקו לימו שוקלת לרכוש טנדר כדי לשרת טוב יותר את תחום השוק הזה, כמו גם את עסק ההעברות של משפחות.

בשוק הסעות התלמידים הפרטיים של בית הספר, הלקוחות היו בוחרים ביתר קלות בחברת הלימוזינה בה השתמשה בעבר שמזהה את התלמיד ויודע את הדרך. תעריפי שעה עשויים להגיע גם ל 48 $ או 49 $ לשעה. זה נכון גם לגבי שוק התחבורה הקשישים. ברגע שאדם משתמש בסן פרנסיסקו בלימוזינה כדי לאסוף ולהעביר את אמו / ה או בן משפחה אחר, הוא או היא לא ישנו שירותי לימוזינה בכדי לחסוך כמה דולרים. חברות וקשר אישי ממלאים תפקיד חשוב בפלחי שוק אלה ובכך הופכים אותם לרגישים פחות במחירים. גיוס של 10 דולר נוסף לשעה אינו סביר שיביא לקוחות לחנות מחירים עבור שירות סדאן חלופי.

אסטרטגיית מכירות

לשני השותפים בסן פרנסיסקו לימו יש כישורי טלפון ויחסי אנוש מצוינים; אלה מיומנויות שהיו שימושיות בהפיכת הלקוחות לנוח בזמן שהיו בסדאן. שמירה על לקוחות מרוצים, אנו מרגישים, היא חלק מרומז בבניית מערכת יחסים שתעודד עסקים חוזרים. אסטרטגיה מועילה נוספת לקביעת מידת היעילות של אסטרטגיות השיווק שלנו היא לגלות כיצד הלקוח הגיע להתקשר לסן פרנסיסקו לימו.

החוברות החדשות יהיו זמינות ברכבים וכמות מסוימת של פרופיל צריכה להתבצע על ידי הנהג. אם הלקוח נאסף להעברת שדה תעופה מאחוזה של מיליוני דולרים על ברלינגאם צוואר או נהנט, הנהג עשוי לחפש רגע לא פולשני לשאול אם הלקוח עלול להביא ילדים לבתי ספר פרטיים או להורה קשיש. שמירה על רישום השם והכתובת מועילה ולוודא שהיא מתווספת לרשימת תפוצה. ניתן לשקול הצעה של שעה פנויה ראשונית או תעריף מופחת לאותו עסק קשיש או סטודנטים.

יש להשתמש ברגעים שקטים לשיווק חשבונות ארגוניים. תשובה "לא" לא אומרת לנצח. להיות ידידותי, אדיב ומתמיד משתלם.

תחזית מכירה

מכירות CATA. בשלושת החודשים הראשונים של שנת 1999, נתוני מכירות ה- CATA הם בפועל. פלח זה של עסקיה של סן פרנסיסקו לימו יקטן כדי לפנות מקום לעסקי העברה רווחיים יותר ונהגים לפי שעה כתוצאה מתוכנית השיווק. נניח כי עסק ה- CATA יורכב משני נסיעות הלוך ושוב בלבד מדי יום עבור שני חולי השיקום הקיימים שתקופת ההמתנה שלהם היא 10-15 דקות בלבד. נסיעות אלה הינן יומיומיות, בהיקף כולל של 60 נסיעות לחודש והכנסות של 44 $ לנסיעה – שאורכות שעה.

  • לקוחות ארגוניים. נעשה שימוש בנתוני מכירות בפועל בשלושת החודשים הראשונים של שנת 1999. לקוחות אלה אינם שונים בהרבה מהתעריפים מסוג העברת כרטיסי האשראי אלא שהם על חשבון חשבון פתוח עם תנאי תשלום של 60 יום. התחזיות לחודש אפריל עד יולי ימשיכו בממוצע של 1,000 דולר לחודש וגדלו ל -1,200 דולר לחודש בשארית השנה, והשנים 2000 ו -2001 צפויות להיות 1,400 דולר לחודש.
  • העברה (כרטיסי אשראי). זה מייצג את עיקר העסק הנוכחי של סן פרנסיסקו לימו. הנתונים בפועל ניתנים לחודשים ינואר עד מרץ. עליות דרמטיות כבר הורגשו כתוצאה ממודעות דפי זהב שהופיעו בחודש מאי. שבעים ותשע נסיעות בממוצע של 42.30 דולר לנסיעה בוצעו בחודש מרץ. נניח שנסיעות יעלו ל 100 נסיעות לחודש בחודש מאי. ביוני ויולי יופיעו 120, ויגדלו ל -130 באוגוסט, 140 בספטמבר ובאוקטובר. מאה וחמישים בנובמבר, דצמבר וינואר 2000. בפברואר 2000 הנסיעות החודשיות יגדלו ל -160, בשיעור ממוצע מוגבר של 44 $. מאה ושבעים טיולים ביוני. שנת 2001 תמוצע בממוצע 180 נסיעות מדי חודש, עם מחיר ממוצע לנסיעה יעלה ל -48 דולר.
  • השכרה לפי שעה. זה הקטע שממוקד במיוחד. סה"כ בפועל לחודש מרץ היה 1,617.19 דולר המייצג 36 שעות. מאמצי השיווק יביאו לעלייה מתמדת בתחום זה החל מחודש מאי. אנו מניחים כי עסקים חדשים לפי שעות ייווצרו במגזרי התיירות, בית הספר והקשישים בהיקף של שש שעות שבועיות בחודש מאי, ויגדלו בהתמדה ל -20 שעות שבועיות בנובמבר. לאחר הפסקת חג המולד ושנה החדשה, השכירות לפי שעה תעלה שוב בפברואר 2000 ותגיע ל 25 שעות בשבוע בשבוע באפריל, שם היא תמשיך בשיעור זה להמשך שנת 2000. ההשכרה לפי שעה מניחה שתגיע ל 30 שעות שבועיות בשנת 2001. אנו מניחים שתעריף שעתי הוא 45 $ עד שנת 2000. התעריף יעלה ל 48 $ לשעה בשנת 2001.

אבני דרך

אירועי השיווק החשובים ביותר, כמו גם העלויות שלהם, מופיעים בטבלת אבני דרך. העלויות בפועל ותאריכי היישום יתווספו כאשר הם ידועים. הנתון של 13,382 דולר מורכב ממקדמה של 5,441 דולר עבור כל רכב חדש בתוספת עלות תשלום יתרת החוב על רכב אחד (12,000 דולר) בניכוי הסכום שהושג משווי המסחר של שתי המכוניות (מוערך ב -9,500 דולר. ). רכב שלישי (שווי טרייד אין 2,500 דולר) ייסחר בחודש דצמבר עם מקדמה של 5,441 דולר פחות הכנסות מטרייד אין.

מאמרים אחרונים

ניווט מהיר

תפריט נגישות